Tuesday, November 30, 2004

 




Hmm.... lebih kurang tinggal 2 minggu je lagi untuk aku & cnma bertukar status sebagai suami & isteri.. rasanya seperti banyak je benda nak diceritakan.. tapi.. rasanya.. adalah lebih baik untuk aku simpan sahaja semua itu didalam kotak hati & ingatan aku..

Semakin hampir untuk aku menempuh hidup baru ini, semakin ramai yang bertanya "bagaimana persiapan kahwin? dah siap?".... hmm... rasa mcm susah plak aku nak jawap soklan nie... sebenarnya aku tak tahu apa yang diorang maksudkan dengan persiapan kawin tu? persiapan material ke? fizikal ke? mental ke? jasmani? rohani? atau batin? hu! hu!...

so.. untuk ambil jalan mudah.. aku jawap.. "Boleh lah.."

Hmm.... selepas ini, aku masih kurang pasti dengan riwayat hidup blog ini, dulu aku pernah berniat, blog ini akan aku tamatkan riwayatnya sebaik sahaja aku melafazkan akad qabul sebagai tanda menerima tanggungjawap besar menjadi seorang suami... mungkin aku akan terus kekal dengan niat aku yang dulu.. ataupun.. mungkin sebaliknya...

apa-apa pun, doakan kami bahagia hingga ke akhir hayat...
kepada yang berkesempatan, diharapkan sudi menghadiri majlis kami...
http://www.shuth.com/wedding

• • • • •